DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 21. září 2017

Home » » Recenze/review - COME BACK FROM THE DEAD - Caro Data Vermibus (2017)

Recenze/review - COME BACK FROM THE DEAD - Caro Data Vermibus (2017)


COME BACK FROM THE DEAD - Caro Data Vermibus
CD 2017, Transcending Obscurity Records (India)

Říkali mi, abych tam nechodil, že prý si tam dávají dostavení temné síly. Bylo to tak lákavé. Pořád jsem na tu starou kobku, stojící stranou od všech ostatních hrobů, musel myslel. Šoural jsem se po pěšině a ani nevím jak, ale najednou vrzly vrátka a já byl uvnitř. Teď už mě nikdo ven nedostane, poslouchám zde totiž nové EP španělských COME BACK FROM THE DEAD, které je plné starého poctivého death metalu.

Máte rádi plesnivinu v podání třeba takových BOKLUK, AFFLICTION GATE, PAGANIZER, URSINNE, WARCRAB, DISMEMBER, ENTOMBED, AUTOPSY, VANHELGD, UNDERGANG. Pokud ano, tak neváhejte a po těchto šílencích se poohlédněte. Mají v sobě totiž sílu a tmu ze starých časů.




"Caro Data Vermibus" jsem poslouchal a u toho četl horory z osmdesátých let. Všechno mi zapadlo krásně do sebe. Do mokvavě černého celku, kdy jsem najednou viděl za každým rohem monstrum s obrovským nožem, pod postelí si dávaly polibky krásné zombie a svět byl jako jedna obrovská střelnice. Kdo byl cíl zajisté uhodneš sám, můj milý čtenáři. Líbí se mi sněť slezinná, která z alba doslova odkapává, líbí se mi zvuk, líbí se mi zahnívající nápady, jak vystřižené z čerstvě otevřených hrobů. Tohle EP smrdí strachem, je šílené ze své podstaty. Old school death metalový masakr, který vás pokryje plesnivinou. Skvělé album, které je doslova narvané hnisem!


sumarizace:

"Caro Data Vermibus" od španělských COME BACK FROM THE DEAD je albem, u kterého se samy otvírají staré hroby. Death metal, který je nám zde předkládán je ostrý, nekompromisní, starý, ošklivý a šíleně návykový. Vydejte se spolu s kapelou na výlet do dávných dob, kdy se ještě hrálo poctivě, reálně a skupinám nechybělo nadšení. Oceňuji velmi dobré, chytlavé nápady, pořádně plesnivý zvuk a hlavně určitou jiskru, kterou cítím z každé skladby. Tohle je muzika pro všechny pamětníky, kteří ještě nezapomněli na to, jak správně death metalem nakopat všem zadky. Mírně se rozkročte, rozpusťte své vlasy, zvedněte ruce a začněte pařit. Starý smrtící kov z devadesátých let opět ožívá. A to pěkně hlasitě a ostře. Kdo z vás si vykope vlastní hrob? Songy plné záhrobí, které jsou nabroušené, jako rezavá kosa. Z nahrávky jsem doslova nadšený a užívám si ji plnými doušky. Old school death metal, který rozmetá vše živé i neživé! Skvělá hrobnická práce! 

Asphyx says:

"Caro Data Vermibus" from Spain COME BACK FROM THE DEAD is an album that opens old graves. Death metal presenting here is sharp, uncompromising, old, ugly and insanely addictive. Come with the band on a trip to ancient times, when it was played fair, really and groups don't miss enthusiasm. I appreciate very good, catchy ideas, really moldy sound and the spark I feel from each song. This is music for all contemporaries who haven't forgotten how to kick all asses with death metal. Stand with your legs apart, pick up your hands and start partying. Old death metal from the nineties comes to life again. And it's pretty loud and sharp. Who wants to dig his own grave? Four songs full of Crypt, sharp like a rusty scythe.  I'm excited about this recording and I enjoy it. Old school death metal, that will explode everything animate and inanimate! Great gravedigger job!



Track list: 
1. Vomits of a Demonic Infestation 
2. Caro Data Vermibus 
3. Endless Bloodshed 
4. Carnivorous Craving from Beyond 

Line up: 
Marcos - Drums (ex-MACHETAZO) 
Héctor - Guitars (NASHGUL) 
Iago - Bass (BOKLUK) 
Miguel - Guitars 
Paul - Throat


Share this games :

TWITTER